کد خبر: ۷۹۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۷
عارف مطرح کرد؛
رئیس مجمع نمایندگان تهران بر ضرورت رسیدگی سریع مسئولین درخصوص بوی نامطبوع در تهران تاکید کرد و از برگزاری جلسه‌ فوق العاده این مجمع در روز پنجشنبه خبر داد.
برگزاری جلسه‌ فوق العاده مجمع نمایندگان تهران برای بررسی انتشار بوی نامطبوع/ مسئولان به افکار عمومی پاسخ قانع‌کننده بدهند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،محمدرضا عارف  درباره واکنش به نگرانی شهروندان تهرانی درخصوص انتشار بوی نامطبوع در نقاط مختلف پایتخت، گفت: به دلیل نامشخص بودن سرمنشا این بو که بیم خطرآفرین بودن برای سلامتی شهروندان می‌رود، شایسته است مسئولین ذی ربط بخصوص ستاد مدیریت بحران شهر تهران به صورت جدی این مساله را دنبال کنند و پاسخ قانع‌کننده به افکار عمومی بدهند.

وی با اظهار نگرانی از وقوع چنین معضلی در پایتخت کشور، خاطرنشان کرد: در صورت تداوم این مشکل، مجمع نمایندگان تهران فردا جلسه‌ای فوق العاده با مسئولین ذی ربط در شهرداری تهران، سازمان محیط زیست و اداره آب و فاضلاب برگزار می‌کند و نتیجه اقدامات مجمع نمایندگان استان تهران در این خصوص به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: