کد خبر: ۷۹۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۶۳
لاریجانی در دیدار مونسان:
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ضرورت راهکارهای جدید جذب گردشگر و توسعه تولید صنایع دستی و حمایت مجلس از این سازمان گفت.
یافتن راهکارهای جدید برای جذب گردشگری ضرورت داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا ،رئیس مجلس شورای اسلامی همینطور وعده داد که در قانون بودجه سال 98 نسبت به کمک این عرصه ها و پرداخت وام مساعدت لازم به عمل آورد.

علی اصغر مونسان معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در دیدار با علی لاریجانی گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این سازمان ارائه کرد و از افزایش تعداد گردشگران، ساخت هتل و توسعه بوم گردی خبر داد.

او با اشاره به موفقیت‌هایی که در عرصه صنایع دستی حاصل شده، گفت: تلاش ما این است که صنایع دستی کشور را در بسته‌بندی‌های مناسب عرضه نموده و با ایجاد نمایشگاه‌های مختلف فرصت بیشتری برای اشتغال فراهم سازیم.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی  درباره ضرورت پرداخت وام کم‌بهره به تولیدکنندگان صنایع دستی تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: