کد خبر: ۷۹۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
تعداد بازدید: ۲۳۲
سرمربی استقلال مصاحبه‌ای که اخیرا یک رسانه اماراتی از او منتشر کرده را تکذیب کرد.
شفر با تکذیب مصاحبه با رسانه اماراتی: نسل طلایی ایران، قهرمان جام ملت‌ها می‌شودبه گزارش خبرداغ ، رسانه البیان امارات مصاحبه‌ای با وینفرد شفر، سرمربی استقلال منتشر کرده که در این مصاحبه به نقل از شفر، ژاپن و کره‌جنوبی را به عنوان گزینه اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا عنوان کرده و نامی از ایران به عنوان مدعیان جام نیاورده است اما پیگیری‌ این موضوع از سرمربی آبی‌های تهرانی، موضع شفر را شفاف کرد.

 

وینفرد شفر هرگونه مصاحبه با رسانه‌های اماراتی را تکذیب کرد و گفت: ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا خواهد شد چرا که در حال حاضر نسل طلایی فوتبال ایران در تیم‌ملی حضور دارند و شانس آن‌ها از هر زمانی بیشتر است.

 

او افزود: تمام کشورهای آسیایی در حال پیشرفت در فوتبال هستند و به همین دلیل، قهرمانی در جام ملت‌های آسیا در آینده سخت‌تر از الان است.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: