کد خبر: ۷۹۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۹۹
سرپرست تیم استقلال توضیحاتی را درباره ناراحتی دروازه بان این تیم بابت خط خوردن از تیم ملی ارائه کرد.
واکنش سرپرست استقلال به خط خوردن سیدحسین حسینی از تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سیدحسین حسینی یکی از بازیکنان خبرساز فوتبال ایران طی روزهای گذشته بوده است. دروازه بان استقلال بعد از خط خوردن از تیم ملی ناراحتی اش از مسئولان استقلال را کتمان نکرده و حالا بحث بر سر جدایی این بازیکن پیش آمده است.


از این رو اصغر حاجیلو سرپرست استقلال به حمایت از حسینی پرداخته است. حاجیلو در این باره به ایرنا گفت: «دلیل خط خوردن حسینی مشخص نیست و نمی دانم بر چه اساس و معیاری این دروازه بان در جام ملت ها نیست.»


او صحبت هایش را اینطور ادامه داد: «مردم بهترین قاضی هستند و همین که تمام کارشناسان فارغ از جناح بندی رنگ ها اعتقاد دارند او حقش حضور در لیست نهایی تیم ملی بود ارزش و اهمیت زیادی دارد و باز تاکید می کنم باور عمومی بر این است خط خوردن دروازه بان شایسته استقلال دلایل فنی نداشت.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: