کد خبر: ۷۹۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۱۵۱
رییس‌جمهور فعالیت‌های اقتصادی کشور را با وجود فشارهای دشمنان، مثبت و امیدوارکننده دانست و تاکید کرد: به هیچ عنوان آمریکای‌‌ها به اهداف خود برای جلوگیری از صادرات نفت و مشتقات آن دست نخواهند یافت و ایران اسلامی در این مسیر، اقدامات خود را با قوت ادامه می‌دهد.
حسن روحانی: فعالیت‌های اقتصادی کشور با وجود فشارهای دشمنان، امیدوارکننده است/ آمریکایی‌ها به هدفشان برای جلوگیری از صادرات نفت نمی‌رسند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت ، با بیان اینکه در جلسات این هفته هیات دولت ، وزرا و مسوولان گزارش های خوبی از اقدامات خود ارائه کردند که لازم می دانم ملت عزیز ایران از آن باخبر باشند، گفت: در ۹ ماهه گذشته تراز تجاری ناشی از صادرات غیرنفتی با رقم حدود ۷۵۰ میلیون دلار، دارای تراز مثبت بوده که این رقم نشان دهنده تلاشهای موفقیت آمیز فعالان اقتصادی بخش خصوصی و دولتی است.

رییس جمهور افزود: بر اساس گزارش وزیر نفت، فروش نفت به همان صورتی که مدنظر بود ادامه دارد و برخی مشکلات جزئی که وجود دارد قابل حل بوده و بزودی برطرف خواهد شد.

 روحانی با اشاره به گزارش ارائه شده در زمینه اشتغال تصریح کرد: این آمار در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲۳ هزار نفر اشتغال خالص را نشان می دهد و این با توجه به شرایط کشورمان امیدوارکننده است و برای اولین بار آمار اشتغال خالص تقریبا به مرز ۲۴ میلیون نفر رسیده است و این درحالی است که در آغاز دولت، تعداد شاغلان ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بود و طی سالهای گذشته در مجموع ۳ میلیون و ۳۰۹ هزار نفر به میزان اشتغال خالص افزوده شده است.

ادامه داد...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: