کد خبر: ۷۹۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۱۶۸
نقوی حسینی خبر داد؛
یک نماینده مجلس گفت: وزیر و معاونان وزارت اطلاعات پیشنهاداتی را ارائه دادند تا کمیسیون تلاش کند تا حد امکان این خواسته‌ها را تامین کند.
بررسی بودجه وزارت اطلاعات در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدحسین نقوی حسینی  درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جلسه امروز این کمیسیون به بررسی بودجه وزارت اطلاعات اختصاص داشت که آقای علوی و معاونان ایشان در حوزه بودجه دراین جلسه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه علوی و معاونان ایشان توضیحات مفصلی درباره بودجه این وزارتخانه ارائه دادند، اظهار کرد: در این میان مسائل و مشکلات این وزارت‌خانه هم در حوزه کاری مطرح شد و اعتبارات هم مورد بررسی قرار گرفت. وزیر و معاونان وزارت اطلاعات پیشنهاداتی را ارائه دادند تا کمیسیون تلاش کند تا حد امکان این خواسته‌ها را تامین کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) تهدیدات علیه کشور را همواره خنثی کرده‌اند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز یکی از امن‌ترین کشور‌های منطقه است. این نیروهای مومن همواره تلاش می‌کنند که مردم در امنیت و آسایش باشند.

نقوی حسینی یادآور شد: وزارت اطلاعات در این جلسه مشکلاتشان را بیان کردند، یکی از موضوعات مطرح شده بحث صندوق‌ بازنشستگی برای کارکنان این وزارت‌خانه بود چراکه این صندوق نسبت به صندوق‌های دیگر جوان است و در دهه هشتاد ایجاد شد. وزارت اطلاعات هم از آن نهادهایی بود که قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را طبق ضوابط به اجرا درآورد و هم‌اکنون باید پاسخگوی حقوق بازنشستگان از این این صندوق باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: