کد خبر: ۷۹۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۴
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در زمان جام ملت‌ها همه باید حامی تیم ملی باشیم و نگاهی رنگی به این مسابقات نکنیم.
به تیم ملی نگاه رنگی نداشته باشیم/ بازیکنان تابع کی‌روش هستندبه گزارش خبرداغ ، بیژن طاهری، در مورد حضور تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی ایران پیش از این ۲ بار به طور متوالی به جام جهانی صعود کرد که کار بزرگی بود و اکنون تمام مردم ایران و فوتبال دوستان آرزو می‌کنند که تیم ملی قهرمان جام ملت‌های آسیا شود. ما بعد از انقلاب اسلامی هنوز قهرمانی در این جام نداشته‌ایم.

 

وی افزود: البته قهرمانی در جام ملت‌ها بسیار سخت است ضمن اینکه کشورهایی مثل کره و ژاپن هم جام ملت‌ها را کاملاً جدی می‌گیرند و دقیقاً مثل جام جهانی برایشان اهمیت دارد به همین دلیل با تمام قوا در این مسابقات شرکت می‌کنند.

 

مربی استقلال با اشاره هواداران فوتبال ایران عنوان کرد: در زمان جام ملت‌ها همه باید حامی تیم ملی باشیم و نگاهی رنگی به این مسابقات نکنیم و همه بدانیم که پرچم کشورمان از همه چیز مهمتر است. این تیم ملی لیاقت قهرمانی را دارد.

 

طاهری در مورد نفرات دعوت شده به تیم ملی عنوان کرد: این بازیکنان سال‌ها در کنار هم بازی کرده‌اند و همگی شناخت خوبی از هم دارند، ۹۰ درصد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی استحقاق حضور در تیم ملی را دارند اما به هر حال سلیقه‌ها متفاوت است، ما بهترین نفرات را داریم ضمن اینکه در پایان این جام ملت‌ها برخی از بازیکنان احتمالاً به خاطر سن و سالشان از تیم ملی جدا خواهند شد اما کی‌روش آینده‌نگری هم کرده و از بازیکنان آینده‌داری دعوت کرده تا در تیم ملی حضور داشته باشند. آرزوی قلبی من این است که تیم ملی قهرمان آسیا شود. در این جام هم جای علی کریمی بازیکن استقلال خالی است، اگر او مصدوم نمی‌شد می‌توانست خیلی به تیم ملی کمک کند.

 

طاهری در مورد اینکه خودش در جام ملت‌ها بازی کرده یا نه، گفت: در جام ملت‌های ۱۹۸۴ به تیم ملی دعوت شدم و به جای حمید علیدوستی به تیم رفتم اما ناصر ابراهیمی بنا به دلایلی من را خط زد، در جام ملت‌های ۱۹۸۸ هم چون در بنگلادش بازی می‌کردم و خارج از کشور بودم به تیم ملی دعوت نشدم، در آن زمان بازیکنانی که به خارج از ایران می‌رفتند و بازی می‌کردند به تیم ملی فرا خوانده نمی‌شدند.

 

طاهری با اشاره به یک مزیت بزرگ تیم ملی گفت: یکی از نکات مثبت و خوب تیم ملی این است که بازیکنان همگی تابع کی‌روش هستند، ما تاکنون ندیده‌ایم که یک بازیکن گلایه کند و بگوید حقم بود بازی کنم اما به من بازی نرسید. تیم ملی نفراتش همگی یک‌دل هستند، آنهایی که در میدان حضور دارند با دل و جان بازی می‌کنند و نفرات ذخیره هم بعد از گلزنی از ته دل شادی می‌کنند، باید این مسائل را موشکافانه نگاه کرد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: