کد خبر: ۷۹۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۴۴
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، معاون اول رئیس جمهوری را در سفر به استان سیستان و بلوچستان همراهی می‌کند.
مونسان همراه معاون اول رئیس‌جمهوری در سفر به سیستان و بلوچستان

به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، این سفر امروز سه‌شنبه 11 دی 97 به منظور بررسی مسائل و مشکلات استان سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری همچنين در اين سفر از نمايشگاه دستاوردهای استان در شهرستان قصر قند نيز بازديد خواهد كرد. در حاشيه اين بازديد ميان دستگاه های مختلف تفاهمنامه های همكاری برای رفع مسائل و مشكلات استان و تسريع در روند توسعه استان نيز به امضا خواهد رسيد.

معاون اول رئيس جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در ادامه اين سفر يك روزه با جمعی از معتمدان و نخبگان شهرستان ايرانشهر ديدار و سپس در نشست هم انديشی با كارآفرينان استان در شهر زاهدان شركت خواهند كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: