کد خبر: ۷۹۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۶
دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی دقایقی قبل با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در قشم افتتاح شد.
گشایش دومین نمایشگاه هتلداری و صنایع دستی در قشم با حضور مونسانبه گزارش خبرداغ به نقل از میراث آریا، در این نمایشگاه که با حضور 13 استان کشور اعم از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، زنجان، کرمان، خوزستان، گلستان، کرمانشاه، چهارمحال بختیاری و مرکزی در محل سالن دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم به مساحت یک هزار و 500 مترمربع برگزار شده است، استان های مختلف ضمن عرضه محصولات هنری خود به ارائه دستاوردها و موفقیت های صنعت هتلداری و بوم گردی خود می پردازند.

93 غرفه این نمایشگاه در حوزه‌های ارائه خدمات و محصولات ازجمله صنایع دستی، گردشگری سلامت و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، هتل ها، آژانس های مسافرتی، رستوران ها، اقامتگاه‌های بومگردی و استارت آپ ها، فعال هستند.

در حال حاضر، جزیره قشم با ۴۶ هتل و یک هزار و ۶۹۵ اتاق و پنج هزار و ۵۴۷ تخت، ۱۸ هتل آپارتمان و ۲۵۶ اتاق و ۹۴۲ تخت، ۱۶ مهمانپذیر و ۱۷۱ اتاق و ۶۱۹ تخت و سه پانسیون و ۱۹ اتاق و ۵۶ تخت آماده ارایه خدمات رفاهی و تفریحی به گردشگران این جزیره زیباست.

دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی تا جمعه 14 دی از ساعت 16 تا 23 در محل در محل سالن دائمی نمایشگاه های بین المللی قشم برپاست
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: