کد خبر: ۷۹۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۴
محمد تقوی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای از سرگیری تمرینات این تیم روز پنجشنبه به تبریز بازخواهد گشت.
سرخ ها مذاکره با دروازه بان استقلال را تکذیب کردندبه گزارش خبرداغ ، تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از تعطیلی چند روزه، از روز پنج‌شنبه هفته گذشته در غیاب محمد تقوی سرمربی و بازیکنان ملی‌پوش این تیم، زیر نظر کاظم محمودی و امیرحسین پیروانی آغاز شد و قرار بود محمد تقوی نیز پس از چند روز به تمرینات این تیم اضافه شود.


از همین رو، محمد تقوی، سرمربی تراکتورسازان که برای تعطیلات نیم‌فصل در خارج از کشور به سر می‌برد، قرار است روز پنجشنبه هفته جاری به همراه آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی این تیم به تبریز بازگردد و در تمرینات شرکت کند.


استوکس که چند هفته‌ای به دلیل مشکلات خانوادگی در تمرینات تراکتورسازان غایب بود، پس از جلسه با تقوی و برطرف شدن مشکلاتش، قرار است دوباره در تمرینات این تیم شرکت کند و در نیم‌فصل دوم هم در ترکیب سرخپوشان تبریزی حضور داشته باشد.


خبر دیگر از باشگاه تراکتورسازی این است که در روز‌های گذشته شایعات زیادی پیرامون مذاکره محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه با سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال مطرح شده بود که مسئولان تیم تراکتورسازی با رد این شایعه اعلام کردند هیچ‌گونه مذاکره‌ای بین مالک این باشگاه و سیدحسین حسینی صورت نگرفته است.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: