کد خبر: ۷۹۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۴۳۰
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به صحبت‌های اخیر مسئولان استقلال در خصوص پروندۀ سوپرجام واکنش نشان داد.
کُری سنگین و تمسخرآمیز پیش‌کِسوت پرسپولیس برای استقلالی‌ها + عکس

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، دیدار سوپرجام فوتبال ایران میان تیم‌های پرسپولیس و استقلال قرار بود پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر برگزار شود اما حاضر نشدن آبی‌پوشان در این بازی، باعث شد تا بر اساس قوانین، سرخ‌پوشان به عنوان قهرمان معرفی شوند.

 

پس از این اتفاق، مسئولان باشگاه استقلال به رأی صادره از سوی فدراسیون فوتبال اعتراض کردند اما با نتیجه نگرفتن از اعتراض خود، در دادگاه CAS شکایت رسمی خود را مطرح کردند.

 

پس از گذشت چند ماه از این اتفاق‌ها، بار دیگر صحبت‌هایی در خصوص این پرونده مطرح شده است. مدیر ورزشی باشگاه استقلال چندی پیش اعلام کرد که به دلیل هزینۀ بالای سفر به سوئیس، درخواست برگزاری دادگاه در امارات را داده‌ است اما این درخواست با مخالف مسئولان فدراسیون فوتبال ایران روبه‌رو شده است. فدراسیون، خواستار پیگیری این پرونده در دادگاه سوئیس شده است.

 

مهرداد میناوند، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتشار مطلبی حاشیه‌ای در استوری اینستاگرام خود، به صحبت‌های روزهای اخیر مسئولان استقلال واکنش نشان داد:

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: