کد خبر: ۷۹۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۳۳۰
فردی که به عنوان خریدار استقلال در رسانه‌ها مطرح شده است توضیحاتی در خصوص سابقه‌اش داده است.
توجیه جالب خریدار استقلال به خبر پرسپولیسی بودنشبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در روزهای گذشته فردی به عنوان مالک سامانه هواداری 3090 و ادعای خرید استقلال در رسانه‌ها مطرح شد. اما پس از انتشار عکس‌های او با پروین و برانکو شایعاتی مبنی بر پرسپولیسی بودن این شخص در فضای مجازی و جراید منتشر شد که با واکنش او روبرو شد. خریدار استقلال به روزنامه خبرورزشی گفت:

 

ما یکی از شرکت‌هایی هستیم که در بحث سامانه هواداری با همراه اول همکاری می‌کنیم. مالک سامانه 3090 همراه اول است و ما با آنها همکاری می‌کنیم!  2 تصویر از بنده بیرون آمده یکی با علی پروین و یکی با برانکو ایوانکوویچ. این‌ها چگونه می‌تواند دلیلی بر پرسپولیسی بودن من باشد؟ من با افتخار عرض می‌کنم یک استقلالی دوآتیشه هستم و قضاوت را در این باره به مردم می‌سپارم.در زمان بازی دوستانه پرسپولیس و اروند خرمشهر که به دعوت مدیران تیم خرمشهری حضور پیدا کردیم، در پایان در عکس دسته‌جمعی که گرفته شد سرمربی پرسپولیس هم حضور داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: