کد خبر: ۷۹۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۱۸۱
تعدادی از داوطلبان علوم پزشکی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد که در پی اشتباه صورت گرفته در پذیرش دانشجویان سال ۹۷ بلاتکلیف هستند، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده‌اند.
تجمع دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد مقابل مجلس/ «مسافران اتوبوس یازدهم مهر دانشگاه آزاد را از مرگ نجات دهید»

به‌ گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جمعی از دانشجویان پذیرفته شده در برخی از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد که به عنوان ذخیره در واحدهای این دانشگاه پذیرفته شده‌اند و بعد از ثبت‌نام و پرداخت شهریه و دریافت کارت دانشجویی به آنها اعلام شد که پذیرش‌شان اشتباه بوده و امکان تحصیل برای آنها فراهم نیست، امروز (یکشنبه‌) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف وضعیت شان شدند.

تجمع کنندگان پلاکارهایی در دست داشتند  که روی آن نوشته شده بود «مجلس شورای اسلامی؛ مسافران اتوبوس یازدهم مهر دانشگاه آزاد را از مرگ نجات دهید» و «دانشگاه آزاد باید به حق قانونی که ما را ثبت‌نام قطعی کرده، احترام گذارد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: