کد خبر: ۷۹۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۱۷۷۳
یاغی جدید سرخابی‌ها، حسینی به پرسپولیس می‌رود تا جایگزین بیرانوند شود.
به گزارش خبرداغ ، سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران روزهای خوبی را در جمعه آبی‌پوشان سپری نمی‌کند.

 

حسینی که معتقد است ذخیره بودنش در استقلال باعث شده تا جایگاه سابق را در تیم ملی نداشته باشد قصد دارد تا به تجربه ای عجیب روی بیاورد.

 

 

 شایعاتی در شهر پیچیده است گویا از آنجایی که علیرضا بیرانوند بعد از جام ملت های آسیا از پرسپولیس جدا خواهد شد حسینی بی میل نیست راهی تیم رقیب شود. این درحالیست که آبی پوشان پایتخت قصد دارند قرارداد گلرشان را تمدید کنند و مهر تایید بر ماندگاری او بزنند.

 

به هر حال گلر جوان آبی ها قصد جدا شدن از استقلال را دارد و این درخواست تمدید قرارداد استقلالی ها به سید حسین حسینی در حالی است که وی با استقبال خوبی از سوی دیگر باشگاه های لیگ برتری روبرو گردیده و حتی به زنوزی مالک متمول باشگاه تراکتورسازی که خواهان جذب حسینی هستند اعلام کرده که تنها در یک صورت به سرخپوشان تبریزی می‌پیوندد و آن ‌هم خروج محسن فروزان از این تیم است چون دوست ندارد رقیب دیگری داشته باشد و دوباره به ماجرایی شبیه به آن چه که در استقلال برایش رخ داد، دچار نشود.

 

از طرفی دیگر گفته می شود علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن به جذب گلر جوان آبی‌ها برای جانشینی محمد رشید مظاهری تمایل دارد. ضمن اینکه خود رشید هم در لیست قرمزها حضور دارد و باید منتظر ماند و دید تکلیف مثلث بیرانوند، حسینی و مظاهری در فصل نقل و انتقالات چه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: