کد خبر: ۷۹۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۷۸۷
بازیکنان استقلال تهران به ستاره جدید خود یک لقب جالب و ترسناک دادند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بازیکنان استقلال تهران به ستاره جدید خود یک لقب جالب و ترسناک دادند.

 

  مرتضی آقاخان در ابتدای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ایران به جمع استقلالی‌ها اضافه شد اما به دلیل مصدومیت نتوانست آبی‌های پایتخت نشین را همراهی کند و به همین دلیل از جمع فهرست استقلال خارج شد و به مداوای مصدومیت خود پرداخت.

 

 

 

حال این بازیکن با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به مرز آمادگی رسیده است و به دلیل فیزیک بدنی مناسب و قدرت بدنی فوق‌العاده در میان بازیکنان استقلال تهران، هالک لقب گرفته است. هالک شخصیتی تخیلی است که به دلیل جثۀ بزرگ و قدرت فراوانش معروف است.

 

 

البته آقاخان در روزهای گذشته درگیر حاشیه‌هایی شده است و برخی از نزدیکان به باشگاه استقلال مدعی شده‌اند که وینفرد شفر این بازیکن را در فهرست مازاد خود قرار داده و نظر مثبتی روی او ندارد. باید منتظر ماند و دید که آیا هالک استقلالی‌ها در این تیم خواهد ماند یا مجبور به ترک آبی‌پوشان خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: