کد خبر: ۷۹۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۳۱۵
باشگاه سپاهان به رای کمیته انضباطی در خصوص بازی با پرسپولیس معترض شد.
اعتراض رسمی باشگاه سپاهان به رای کمیته انضباطیبه گزارش خبرداغ ، بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد حواشی زیادی داشت. حاشیه‌هایی که منجر به ورود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و صدور رای شد. رایی که به غیر از جریمه مالی برای باشگاه سپاهان محرومیت این تیم از حضور تماشاگر در یک بازی خانگی و محرومیت کی‌روش استنلی را هم در پی داشت.

 

بر همین اساس مسئولان باشگاه سپاهان به صورت رسمی به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض کرده و منتظر دریافت پاسخ در این خصوص هستند.

 

سپاهانی‌ها معتقدند که نخستین نارنجک و مواد محترقه در ورزشگاه توسط هواداران پرسپولیس پرتاب شد و ایجاد تنش کرد

 

ضمن اینکه شکسته شدن شیشه اتوبوس پرسپولیسی‌ها در شاهین شهر، محل اقامت پرسپولیسی‌ها صورت گرفته و توسط هواداران این تیم نبوده و خود باشگاه سپاهان هم این اقدام را محکوم کرده است.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: