کد خبر: ۷۹۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
تعداد بازدید: ۱۶۸
ظریف در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی؛
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که به تهران سفر کرده، بعدازظهر امروز با وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.
ایران همواره از آرمان فلسطین حمایت می‌کند

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، زیاد النخاله در این دیدار، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از حامیان واقعی آرمان فلسطین است، گزارشی از برگزاری انتخابات جنبش جهاد اسلامی ارایه کرد.

وی با بیان اینکه مقاومت در مقایسه با گذشته از ظرفیت و توانمندی بالایی در برابر متجاوزان برخوردار شده است، گفت: حاصل این توانمندی‌ها در راهپیمایی‌‌‌های بازگشت و شکست تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی جلوه‌‌‌گر شد که اعلام انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی از ثمرات آن است. 

این مقام فلسطینی ضمن اشاره به تلاش‌هایی که از سوی برخی از کشورهای عربی و غربی برای شکستن مقاومت صورت می‌گیرد، اظهار داشت: مردم فلسطین مصمم‌‌‌تر از گذشته تا پیروزی کامل به راه خود ادامه خواهند داد.

محمدجواد ظریف نیز در این دیدار با یادآوری اینکه حمایت از فلسطین یکی از اصول بنیادین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم فلسطین خواهد بود و از آرمان فلسطین حمایت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: