کد خبر: ۷۹۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۲۲۷
رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع برف و کولاک طی ۴۸ ساعت گذشته در کشور اظهار داشت: ۱۵ استان همدان، مازندران، لرستان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان، قزوین، زنجان، سمنان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این مدت درگیر برف و کولاک شده‌اند.
برف و کولاک در ۱۵ استان کشور

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در ۱۵ استان کشور گفت: بیش از ۴۴۰۰ نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شده‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع برف و کولاک طی ۴۸ ساعت گذشته در کشور اظهار داشت: ۱۵ استان همدان، مازندران، لرستان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان، قزوین، زنجان، سمنان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این مدت درگیر برف و کولاک شده‌اند.

وی افزود: ۴۴۰۰ نفر حادثه‌دیده امدادرسانی شده و ۱۰ مسافر نیز به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام امدادرسانی در ۴۹ محور کوهستانی، گفت: ۵۱۲ خودروی گرفتار در برف نیز توسط نیرو‌های امدادی‌رسانی شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: