کد خبر: ۷۹۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۵۷
با اضافه شدن بازیکنان جدید به باشگاه استقلال منتظر به‌وجود آمدن اشکال جدید هندسی در ترکیب جدید این تیم باشید.
اشکال جدید هندسی در ترکیب جدید استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مدیران باشگاه استقلال پس از پشت‌سر گذاشتن نیم‌فصلی نه‌چندان خوب در نظر دارند با جذب چند ستاره در پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستان، وضعیت را برای سرمربی در ادامه فصل هموارتر کنند.



سرور جپاروف داغ‌ترین سوژه نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال محسوب می‌شود و با توجه به مذاکرات صورت گرفته بین دو طرف، باید حضور دوبارۀ این بازیکن در تهران را تقریباً قطعی دانست.


بازگشت این هافبک ازبک در کنار برطرف شدن مصدومیت بازیکنانی چون داریوش شجاعیان، قدرت استقلال در میانه میدان را چند برابر می‌کند و همین موضوع می‌تواند کمک شایانی به سرمربی این تیم کند.

با بازگشت دو ستاره فوق به جمع شاگردان شفر، ترافیک خط میانی نیز بسیار سنگین‌تر از گذشته می‌شود. فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، همام طارق، داریوش شجاعیان و سرور جپاروف بازیکنانی هستند که برای حضور در ترکیب اصلی جنگی تمام عیار در نیم‌فصل دوم خواهند داشت.

 


اضافه شدن نفرات جدید، نویدبخش به‌وجود آمدن اَشکال هندسی مرگباری نیز در ترکیب استقلال خواهد بود، در نیم‌فصل اول زوج فرشیدها در کنار علی کریمی مثلث خط میانی استقلال را تشکیل می‌دادند و بیشتر در کارهای تدافعی برای شفر مثمر ثمر بودند. به نوشته ورزش 11، بازگشت جپاروف و شجاعیان مثلث پیشین استقلال را به‌کلی از بین خواهد برد و این دو بازیکن هجومی در کنار همام طارق ارابه‌های مرگ را به نزدیکی دروازه حریفان خواهند کشاند. تبحر و هوش فراوان مثلث جدید استقلال این ویژگی را دارد که از یک چوب خشک در خط حمله آقای گل بسازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: