کد خبر: ۷۹۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۹
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با بیان اینکه تا کنون پیکر ۷ تن از جان‌باختگان حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات برای احراز هویت وتعیین علت فوت به پزشکی قانونی کهریزک منتقل شده است، گفت: پزشکی قانونی به‌صورت ویژه با انجام کارشناسی تخصصی و دقت لازم و در حداقل زمان اققدامات خود را انجام خواهد داد.
انتقال پیکر ۷ دانشجو به پزشکی قانونی کهریزکبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: قادی پاشا مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در خصوص رسیدگی به پرونده اتوبوس حادثه‌دیده در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران گفت: پزشکی قانونی به‌صورت ویژه با انجام کارشناسی تخصصی و دقت لازم و در حداقل زمان، جان‌باختگان واژگونی اتوبوس را احراز هویت و تعیین علت فوت می‌کند.

وی افزود:‌ تاکنون پیکر هفت تن از جانباختگان واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات جهت احراز هویت و تعیین علت فوت به مرکز تشخیصی وآزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران (کهریزک)ارجاع شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: