کد خبر: ۷۹۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۹
استاندار تهران خبر داد:
استاندار تهران تاکید کرد: استانداری تهران و دستگاه‌های دیگر برای پیگیری علت حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات و پیشگیری از وقوع چنین حوادثی تدابیری اتخاذ کرده است و گروهی برای علت یابی وقوع این حادثه تعیین شده است.
تشکیل گروهی برای علت‌یابی حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی با تسلیت به خانواده درگذشتگان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: به خانواده این عزیزان که آینده‌سازان کشور بودند، جامعه دانشجویی و دانشگاهی تسلیت می‌گوییم و برای آنها که دچار آسیب شدند آرزوی سلامتی داریم و همه امکانات درمانی برای حصول سلامتی آنها به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: استانداری تهران و دستگاه‌های دیگر برای پیگیری علت حادثه و پیشگیری از وقوع چنین حوادثی تدابیری اتخاذ کرده است و گروهی برای علت یابی وقوع این حادثه تعیین شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: