کد خبر: ۷۹۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
تعداد بازدید: ۴۴۵
فال روزانه چهارشنبه 5 دی 1397
متولد فروردین : اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

متولد اردیبهشت : همچنانکه ماه در نشانه شما کامل می‌شود ترسهایتان نیز بیشتر و بیشتر می‌شوند. متاسفانه شما در زمان مناسب حرفی برای گفتن ندارید. موضوعات حتمی اکنون می‌توانند ادامه داشته باشند. یک سری ارتباطات کاری وجود دارد که به نظر می‌رسد بیش از اندازه ظاهر می‌شوند. مهم نیست که چه اتفاقاتی می‌افتد. به کارت ادامه بده و به هرچیزی که برایت بهتر است بپرداز و به عقب برنگرد.

متولد خرداد
: ‌ صحبت کردن قبل از اندیشیدن طریقه شما نیست، با این حال امروز روز دیگری است. شما از نظر فکری در اوج هستید و رازی در سینه دارید که باعث شده احساس ناخشنودی کنید. نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت کرده و تمرکز را از کارتان می‌گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار دارد،‌ پس حرفهای تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود.

متولد تیر
: امروز سیاره بختتان یعنی ونوس، شما را در حالیکه به وسیله قدرت یک عشق عالی فریفته شده و یا حتی آزار دیده‌اید، می‌تواند دوباره با عشقتان پیوند دهد. ولی متاسفانه شما قادر نیستید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید، چرا که تمام این رویاها زاییده ذهن خیالپرداز بیش از اندازه فعالتان هستند. امروز اصلا نگران ابراز عشق نباشید؛ الان فقط از خوشبختی‌ها ناپیدای زندگی تان لذت ببرید!

متولد مرداد : امروز به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

متولد شهریور
: ذهن تان فعال است. فرصت خوبی است تا برای آینده برنامه ریزی کنید زیرا اکنون منطقی و عقلائی هستیدودوست دارید به اهدافتان برسید به ویژه آن هایی که دست نیافتنی تر هستند. واقعاً ناراحت کننده است شما دیدی مثبت دارید و یکی از همکاران آن را خراب میکند . این مشکل آنهاست .اگر دوست دارند که از شما ایراد بگیرند و روی شما زوم کرده اند، ارزش ندارد وقت تان را با آنها تلف کنید.

متولد مهر : شما در این روزها بر اعصاب خود مسلط نیستید و بر سر هر موضوع کوچکی زود عصبانی می‌شوید بهتر است خون سردی خود را حفظ کنید زیرا به سلامتی شما ﺁسیب‌های جدی وارد خواهد شد. مخصوصا در این زمان، ممکن است به افرادی که بزرگتر از شما هستند توهینی کنید که بعدها پشیمان شوید و دیگر جایی برای عذر خواهی نخواهد ماند.

متولد آبان
: اگر کسی به شما فرمانی دهد باعث ناراحتی شما می‌شود و سریعا به دفاع از خود بر می‌خیزید اما بهتر است این حالت عصبانیت و بر آشفتگی تان را کنار بگذارید تا بتوانید دید بهتری نسبت به مسائل مختلفی که برای تان پیش می‌آید داشته باشید. اگر شخصی به شما فرمانی دهد و شما آن را اجرا نمایید اصلا بدین معنا نمی‌باشد که شما ترسو و بزدل هستید این تفکر غلط را به دور بیاندازید. شما به حدی از این امر ناراحت می‌شوید که با ادامه ی این کار ممکن است آسیب‌های جدی را به خود وارد سازید.

متولد آذر
: با این که شما امروز سعی می‌کنید تا کارهای سخت و دشواری که بر شما تحمیل شده است را انجام دهید،‌ شما درصدد آن هستید که همه چیز را برای دوستان تان فاش کنید. مسیر جدید شما بستگی به دیگران دارد که آیا می‌توانند موجی از تغییرات تازه و با طراوت را برای ارتباط شما و همچنین زندگی اجتماعی‌تان به ارمغان بیاورند یا خیر؛ اگر چه شما در طول روزهای کوتاه آینده تغییرات خلقی بسیار شدیدی را تجربه می‌کنید، اما از طرف دیگر کاملا آماده می‌شوید که پس از انجام کارهایتان، تفریح و شادی را به زندگی تان بازگردانید.

متولد دی : ممکن است شما وسوسه شوید که از یک درگیری شدید با یک دوست یا شریک صرف نظر کنید فقط به خاطر اینکه به طور ذاتی می دانید که تعاملات اخیر شما به مسیر درستی منتهی نمی شود. اما به این معنی نیست که روابط شما ناپایدار است؛ آن به این اشاره می کند که در خارج از حد و حدود خود رفتار می کنید. اما باید راهی پیدا کنید تا ناراحتی های اخیر شما را حل کرده و باعث شود شما سرکار خود برگردید.

متولد بهمن : یک نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس کار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یکی نباشد)، که این موضوع می‌تواند روز شما را قدری آشفته کند. در مورد مسائلی که به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینکه یک سوء تفاهم ساده می‌تواند تبدیل به مشکلی بزرگ بشود. دانستن اینکه چه کسی هستید و چه کاری میخواهید انجام دهید اکنون برای شما از رابطه دوستی‌ای که به نقطه پایان نزدیک شده مهم‌تر است.

متولد اسفند : بادی از تغییرات بر فراز آسمان زندگی‌تان در حال وزیدن است، اما برای شما سخت است که دست به کار شوید چرا که هنوز آمادگی این کار را در خود نمی‌بینید. بازگشت عطارد به سیاره شما نشان دهنده این است که باید هدف خود را در زندگی مشخص کنید. درباره سفری که در آینده خواهید داشت بیندیشید، اما تا زمانیکه تصمیم درستی نگرفته اید راه نیفتید. به همه راه ها فکر کنید تا بتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: