کد خبر: ۷۹۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۰۱
فرمانده انتظامی زهک گفت: مردی ۳۲ ساله هنگام بریدن کابل های برق، دچار برق گرفتگی شده و در محل جان باخته است.با هماهنگی مقام قضایی جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده قضایی تشکیل شد.
جان باختن سارق حرفه ای بر اثر برق گرفتگی

فرمانده انتظامی زهک گفت: سارق حرفه ای هنگام بریدن کابل های برق در این شهرستان دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آیت الله قره گوزلو اظهار داشت: روز گذشته یک فقره مرگ مشکوک در روستای علی آباد به مرکز ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم های انتظامی و نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد مردی ۳۲ ساله هنگام بریدن کابل های برق، دچار برق گرفتگی شده و در محل جان باخته است.

فرمانده انتظامی زهک با اشاره به کشف ادوات سرقت نظیر قیچی آهن بر و دستکش از محل کشف جسد گفت: با هماهنگی مقام قضایی جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده قضایی تشکیل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: