کد خبر: ۷۹۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۵
پیشکسوت باشگاه استقلال درباره نتایج نیم فصل اول آبی‌های پایتخت گفت: تیم نیاز به تقویت دارد و در چند پست نیاز هست تا بازیکنانی جذب شوند.
فقط به جدول نگاه کنید/ استقلال هنوز شانس قهرمانی داردبه گزارش خبرداغ ،  منصور رشیدی پیشکسوت استقلال و فوتبال ایران در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره نتایج نیم فصل اول آبی‌های پایتخت گفت: استقلال در ابتدای فصل و انتهای نیم فصل خیلی متفاوت بود. ما بازیکنان خوبی در پست‌های مختلف از دست دادیم و جایگزین‌های آن‌ها به مرور در تیم جا افتادند. در اوایل فصل تیم ناهماهنگ بود، ولی رفته رفته بهتر شد. این اواخر هم که تیم تکمیل بود و دیدیم که توانست از سد حریفانش بگذرد و در بازی با پدیده هم با اشتباهات داوری سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد. معتقدم استقلال نیاز به تقویت دارد و در چند پست نیاز هست تا بازیکنانی جذب شوند. تیم انصافا از ابتدای فصل خیلی بهتر شده و اگر تقویت شود بهتر از این هم می‌شود.


او در ادامه با بیان اینکه استقلال توانایی قهرمانی در لیگ را دارد، گفت: شما جدول را که نگاه کنید، می‌بینید که پنج تیم بالای جدول فاصله‌ای باهم ندارند. من فکر می‌کنم پنج تیم شانس قهرمانی دارند و استقلال یکی از این تیم هاست. چیزی تمام نشده است و تیم با هدایت شفر و تلاش بازیکنان می‌تواند به این موفقیت دست پیدا کند. 

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: