کد خبر: ۷۹۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۶۵۷
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا به نگرش کادر فنی بستگی دارد.
هیچ پیشکسوتی با بازیکن پرسپولیس اختلاف شخصی نداشتبه گزارش خبرداغ ، جواد منافی، در مورد اتحادی که بین پیشکسوتان و تیم کنونی پرسپولیس رخ داده اظهار داشت: یک اتفاق خوب و مثبتی است که اتفاق افتاده و باعث شده که پیشکسوتان و بازیکنان بیشتر به هم نزدیک شوند و رابطه نزدیک‌تری با هم پیدا کنند. بازیکنان چند دهه اخیر پرسپولیس با بازیکنان کنونی دور هم جمع شده‌اند و شاهد همدلی و وفاق بیشتری هستیم. باید از این دست اتفاقات بیشتر شاهد باشیم تا پیشکسوتان در انزوا نمانند و روحیه آن‌ها نیز بهتر شوند.

 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتقادات و اختلافاتی که پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس داشتند نیز عنوان کرد: هیچ پیشکسوتی با هیچ بازیکنی اختلاف شخصی نداشت و همه‌ی آن صحبت‌ها و انتقادها به خاطر عملکرد فنی و اخلاقی بازیکنان سابق پرسپولیس بود. همچنین اختلاف سلیقه هم یکی از عوامل بروز این انتقادات و حاشیه‌ها بود. خدا را شکر الآن می‌بینیم تیم در بهترین شرایط خود قرار دارد و ما هم حمایت می‌کنیم و دلیلی هم بر انتقاد نیست.

 

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران در مورد پیش بینی خود از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نیز عنوان کرد: شرایط بسیار سختی داریم و حریفان بسیار قدرتمندی پیش روی خود می‌بیینیم. از مرحله گروهی به راحتی عبور خواهیم کرد اما اینکه بتوانیم در دور حذفی هم خوب ظاهر شویم و به مراحل بعد صعود کنیم و در نهایت قهرمان شویم بستگی به نگرش کادرفنی تیم ملی دارد. در هر صورت امیدواریم این اتفاق رخ دهد و شاهد بالا رفتن پرچم ایران در سطح آسیا باشیم.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: