کد خبر: ۷۹۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
تعداد بازدید: ۲۲۷
یک نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تنها ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای امهال وام‌های کشاورزی به مدت ۳ سال اختصاص یافته که با این اوصاف تنها مشکل ۱۰ درصد از کشاورزان رفع می‌شود.
حاجی دلیگانی: اعتبار دو هزار میلیارد تومانی برای امهال ۳ ساله وام کشاورزان کفایت نمی‌کند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با استناد به اصل (۸۵) قانون اساسی و بند (۱۱) ماده (۲۲) آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: قانونی برای امهال وام‌های کشاورزی تصویب شد که این مصوبه با توجه به اینکه دارای ایراداتی بود اصلاح و سپس ابلاغ شد اما هنوز ایراد تأمین منابع در این مصوبه وجود دارد.

نماینده مردم شاهین شهر، در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس گزارش بانک کشاورزی بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان تنها باید به این بانک برای امهال وام‌های کشاورزی به مدت ۳ سال اختصاص یابد، افزود: برای مابقی بانک‌ها هنوز محاسبه نشده که چه میزان اعتبار برای امهال ۳ ساله وام کشاورزان نیاز است، این موضوع در حالی رخ داده که تنها ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای امهال وام‌های کشاورزی به مدت ۳ سال اختصاص یافته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با این اوصاف تنها ۱۰ درصد کسانی که وام کشاورزی بدهکار هستند و سود مرکب پرداخت می‌کنند مشکلشان حل می‌شود، تصریح کرد: دولت یا اقدامی را به صورت تمام و کمال عملیاتی کند یا یک مصوبه را نیمه تمام و زخمی رها نکند؛ چرا که کشاورزان چندین ماه است منتظر اجرای این قانون هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: