کد خبر: ۷۹۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۷۱۳
آبی پوشان پایتخت امسال نیازی به جذب بازیکن در خط دفاعی خود نمی بینند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، آبی پوشان پایتخت امسال نیازی به جذب بازیکن در خط دفاعی خود نمی بینند. استقلال در نیم فصل دوم با منتظری، دانشگر و روزبه چشمی در خط دفاع به فعالیت خود ادامه خواهد داد و از نظر سرمربی این تیم نیازی به جذب بازیکن در این پست ندارد، آبی پوشان پایتخت در مجموع 15 بازی نیم فصل اول فقط شش گل دریافت کرده اند و از همه مهمتر اینکه استقلال در هفته های پایانی اصلا گلی نخورده است و همه این ها نشان دهنده این موضوع است که این تیم یکی از قدرتمندترین خط دفاع‌های لیگ برتر را در اختیار دارد.

 

 

فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران در حالی از چند روز دیگر آغاز می‌شود که استقلالی ها قصد دارند سیاست جدیدی را در زمستان دنبال کنند، خریدهای استقلال مشخص است که در کدام پست انجام خواهد شد و شفر تصمیمی برای خریدهای پرتعداد ندارد چرا که باشگاه استقلال تصمیم ندارد به راحتی ملی پوشانش را از دست بدهد و سرمربی تیم نیز خواهان حفظ همه آنهاست. از این رو بنظر می رسد مهمترین ماموریت استقلال و اولویت اول شفر در نقل و انتقالات حفظ ملی پوشان باشد.

 

گفتنی است باید منتظر اعلام خریدهای استقلال به شکلی غافلگیر کننده و در آرامش بود و به نظر می رسد و تحرکات استقلال در نقل و انتقالات زمستانی در پست‌های تهاجمی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: