کد خبر: ۷۹۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۸
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه بنا بود امروز جلسه هیأت دولت در خصوص تصمیم در مورد آب اصفهان تشکیل شود اما امروز هیأت دولت برای این منظور تشکیل جلسه نداد.
آخرین پیگیری‌ها درباره مشکل آب اصفهانبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل آب شهروندان اصفهانی گفت: هنوز مشکل آب اصفهان حل نشده و ما نمایندگان استان، پیگیر این موضوع هستیم.

وی افزود: در لایحه بودجه سال ۹۸ در جداول، بودجه‌ای برای آب اصفهان پیش‌بینی شده اما در ردیف‌ها، ردیف اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده و ما پیش‌بینی بودجه برای این موضوع در جداول را کافی نمی‌دانیم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: بنا بوده تا امروز هیأت دولت در خصوص آب اصفهان تشکیل جلسه دهد و تصمیم لازم را در رابطه با این موضوع اتخاذ کند اما جلسه برای این منظور تشکیل نشد.

ابطحی خاطرنشان کرد: ما نمایندگان استان اصفهان پیگیر حل مشکل آب مردم این استان هستیم و اگر نتیجه حاصل نشود بر استعفای خود اصرار داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: