کد خبر: ۷۹۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۰
مدافع راست تیم ملی ایران هدفشان در جام ملت‌های آسیا را قهرمانی عنوان کرد و گت به جز آن به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.
هر کس رگ ایرانی دارد دوستدار تیم ملی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: رامین رضاییان، مدافع تیم ملی بعد از کسب تساوی برابر فلسطین گفت:

مطمئنا آقای کی‌روش مثل ما بازیکنان هم از نتیجه راضی نبودند. ما باید این مسابقه را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم. اما در دوره تمرینات سخت بودیم و احتیاج به بازی دوستانه داشتیم. الان ما آماده می‌شویم که راهی مسابقات شویم و این دیدارها به ما کمک می‌کند. ایران می‌توانست این دیدار را با برد پشت سر بگذارد اما متاسفانه 1-1 شد.

وی در خصوص تغییر سبک بازی تیم ملی نیز گفت:

در خصوص تاکتیک تیم ملی باید از کادرفنی سوال کنید اما تا آنجا که من می‌دانم مربیان برای هر بازی برنامه دارند. در یک بازی می‌خواهند که ما هجومی و رو به جلو کار کنیم. تیمی که خط دفاعیش بالا بازی می‌کند خیلی هجومی‌تر است و ما با تصمیم کادرفنی این کار را انجام می‌دهیم.

رضاییان در ادامه گفت:

ما به قهرمانی در آسیا فکر می‌کنیم و در هیچ چیز دیگری تمرکز نداریم. تمام هدفمان این است که همه بازی‌ها را ببریم و بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

مدافع راست تیم ملی تیم سخنان خود را اینگونه ادامه داد:

متاسفانه چند بازیکن ما مصدوم هستند و شرایط بازی ندارند اما باید به این طرز فکر برسیم که در جام ملت‌ها به موفقیت برسیم.

رضاییان در خصوص انتقاد هواداران فوتبال از تیم ملی گفت:

فکر نمی‌کنم هم‌چنین چیزی وجود داشته باشد. مگر می‌شود رگ ایرانی داشته باشند و تیم ملی کشورشان را دوست نداشته باشند؟ همه جای دنیا انتقادات وجود دارد اما تیم ملی برای یک شخص نیست و مهم تصمیم کادرفنی است. صاحبان اصلی تیم ملی مردم هستند و ما تا باشیم از آن مراقبت خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: