کد خبر: ۷۹۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۲
دومین قسمت پیام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران
ساعتی پیش از آغاز دیدار ایران برابر فلسطین کارلوس کی روش پیام جدیدی صادر کرد.
کی روش: خسته و دل زده هستم!

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، کارلوس کی روش که روز گذشته در پیامی اعلام کرده بود در برابر مشکلات و سختی‌ها به شاگردانش انگیزه می‌دهد تا به بهترین نتایج دست پیدا کنند، امروز بخش دیگری از پیامش را منتشر کرد.

در پست جدید اینستاگرامی کارلوس کی روش آمده است:"

در برابر (سهل انگاران) 

قسمت ۲

 متاسفانه مجبورم قلب خود را از طرف کسانی که نمیتوانند صدای خود را به گوش برسانند، بگشایم. ادامه مشاهده رفتار غیرمحترمانه و بدور از وجاهت که با کادر و بازیکنان تیم ملی شده، دردناک است. آنها افرادی سخت کوش و صادق هستند که با تعهد کامل به اهداف تیم ملی مشغول به کار هستند. آنها با افتخار و تعهد کامل به وظایف حرفه ای خود پایبند هستند. البته آنها نیز انسان هستند. افرادی با شرافت که تعهدات خانوادگی و توقعات شخصی بجا و بحقی دارند.

پس از تمامی فداکاری‌ها و تلاشهایی که آنها برای موفقیت تیم ملی انجام داده اند، من از مشاهده رفتاری که با کادر و بازیکنان من همانند افراد بی بضاعت و تیره بخت انجام میشود، خسته و دل زده هستم.

کارلوس کی روش"

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: