کد خبر: ۷۹۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۱۷۷
حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه می گوید: وجود اختلاف میان کاندیداهای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، چرندیاتی است که از سوی اصلاح طلبان ساخته شده. او همچنین درباره اخبار مربوط به عدم شرکت محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی در جلسات شورای وحدت اصولگرایان گفت: این موضوع کذب است؛ هم قالیباف و هم جلیلی در جلسات شرکت می کنند و هر دو به کار تشکیلاتی و وحدت اصولگرایان معتقد هستند.
ترقی، عضو ارشد حزب موتلفه: عدم شرکت قالیباف و جلیلی در جلسات «شورای وحدت» اصولگرایان، کذب است / اخبار وجود اختلاف میان رئیسی و قالیباف، چرندیات اصلاح‌طلبان است / نقد‌های جلیلی به روحانی و ظریف، هدف خاصی ندارد؛ هنوز ۳ سال تا انتخابات باقی ماندهحمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه می گوید: وجود اختلاف میان کاندیداهای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، چرندیاتی است که از سوی اصلاح طلبان ساخته شده.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»،ترقی  درباره اخبار مربوط به عدم شرکت محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی در جلسات شورای وحدت اصولگرایان گفت: این موضوع کذب است؛ هم قالیباف و هم جلیلی در جلسات شرکت می کنند و هر دو به کار تشکیلاتی و وحدت اصولگرایان معتقد هستند.


این فعال سیاسی اصولگرا همچنین درباره اختلافات حجت الاسلام رئیسی و قالیباف در خصوص انتخابات سال 96 که اخیرا مطرح شده، نیز گفت: این موضوع صحت ندارد و این اختلافات چرندیاتی است که از سوی اصلاح طلبان ساخته شده است.

ترقی همچنین درباره اظهارات اخیر جلیلی علیه روحانی و ظریف و اینکه آیا او قصد کاندیداتوری دوباره در انتخابات را دارد یا خیر، گفت: هر کسی می تواند درباره عملکرد مسئولان اظهارنظر کند؛ نقدهای اخیر جلیلی هم هدف خاصی نداشته است.

این عضو ارشد حزب موتلفه افزود: هنوز 3 سال تا انتخابات ریاست جمهوری مانده و برنامه های اصولگرایان برای آن مشخص نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: