کد خبر: ۷۹۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۵۲۹
باشگاه یوونتوس ایتالیا از دروازبان مطرح ایرانی دعوت کرده است تا در تمرینات این تیم شرکت کند.
باشگاه یوونتوس به دنبال گلر ایرانی + عکسبه گزارش خبرداغ ، درخشش طناز مولایی در ایتالیا سبب گردید تا اکنون مورد توجه تیم دختران باشگاه صاحب نام یونتوس قرار بگیرد این در حالی است که طناز مولایی که تنها نه ماه است که به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کند.

 

درخشش دختران فوتبالیست ایرانی در ایتالیا

چندی پیش سایت یورونیوز در خبری پیرامون ورزش دختران ایرانی نوشت: «جمعی از دختران ایرانی ساکن در شهر تورین ایتالیا که با هدف دور هم بودن و لذت بردن از بازی فوتبال تیمی را تشکیل داده بودند، اینک و پس از ظهوری درخشان، نگاه‌ها را به سمت خود خیره کرده اند. به‌گونه ای که برخی از این دختران فوتبالیست مورد توجه تیم‌های صاحب نام ایتالیا قرار گرفته‌اند.»

 

تیم فوتبال دختران ایرانی تورین به‌طور منظم در پارک‌ها و زمین‌های چمن تورین گردهم می آیند تا با آمادگی های بیشتر و تجربه کارگروهی بهتر برای مسابقات در پیش رو حاضر شوند.

طناز مولایی که دروازبان این تیم می باشد بعد از حضور در این تیم ایرانی با درخشش چشمگیری مواجه گردید و همین امر سبب شد تا مورد توجه باشگاه یوونتوس ایتالیا قرار بگیرد. یوونتوس از طناز دعوت کرده است تا در تمرینات این تیم شرکت کند. باشگاه  قصد دارد در صورت رضایت سرمربی تیم،  این بازیکن را به عضویت خود درآورد.

 

 

  خانم مولایی در حدود 2 ماه است که با تیم  بانوان تمرین می‌کند و  احتمال حضور او در تیم اصلی بسیار بالا است.

 

طناز مولایی که به صورت جدی وارد دنیای فوتبال شده آرزو کرده با اشاره به اینکه اصفهان از قطب‌های اصلی فوتبال ایران است یک روز یک تیم قدرتمند فوتبال زنان نیز در این شهر باشد که در آنجا مشغول باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: