کد خبر: ۷۹۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۴۲۸
مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس با محمد نادری، مدافع جوان لژیونر فوتبال کشورمان به توافقات اولیه دست پیدا کردند.
به گزارش خبرداغ ، سرخپوشان پایتخت که جزو گزینه‌های قهرمانی لیگ هجدهم محسوب می‌شوند و باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ حضور یابند، درصدد جذب ۳ بازیکن در پست‌های مدافع میانی، مدافع چپ و مهاجم هستند تا با قدرت بیشتری در ادامه فصل حاضر شوند.

 

محمد نادری برای پست مدافع میانی مدنظر برانکو است و مسئولان باشگاه با او مذاکراتی هم انجام دادند و به توافقات ابتدایی هم رسیدند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او در نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه خواهد شد. نادری ۲۲ ساله در تیم فوتبال "کورترایک" بلژیک بازی می‌کند و عملکرد خوبی تاکنون نداشته است.

 

 

او در ابتدای لیگ شانزدهم توسط امیر قلعه نویی به تراکتورسازی رفت، اما فرصت بازی پیدا نکرد و به نساجی مازندران پیوست، اما پس از محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات، یحیی گل محمدی او را به تبریز بازگرداند و درخشش فوق العاده او در دفاع تراکتورسازی سبب شد راهی لیگ بلژیک و کورترایک شود.

 

برای پست دفاع وسط، محمدحسین مرادمند نیز جز لیست برانکو بود، اما به نظر می‌رسد حضور محمد نادری، مدافع لژیونر در پرسپولیس قطعی است و او را باید رقیب شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی دانست. محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات ۲۸ آذر به پایان رسید و آن‌ها تاکنون موفق به جذب سعید کریمی، رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی و مهدی شیری شده اند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: