کد خبر: ۷۹۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۳۲۷
جشن 50 سالگی آسیا راگبی با حضور رئیس فدراسیون جهانی عنوان برگزار شد
کمیته توسعه راگبی بانوان ایران برترین کمیته سال 2018 شد

به گزارش خبرداغ ، جشن 50 سالگی آسیا راگبی که با حضور رئیس فدراسیون جهانی، بیل بویمنت و آقاحسین، رئیس آسیا وتمامی اعضای فدراسیون راگبی آسیا و مقامات فدراسیون جهانی در معرفی برترین های آسیا، که در 4 عنوان برگزار شد، کمیته ی توسعه راگبی بانوان ایران به عنوان برترین کمیته سال 2018 معرفی شد.

 جایزه توسط رئیس انجمن و رئیس کمیته ی توسعه بانوان ایران دریافت شد. در این رابطه  حسن میرزاآقابیک گفت: آنچه امروز در راگبی آسیا برای ایران اتفاق افتاده را مدیون همکارانم در انجمن و تلاش بی وقفه و ستودنی کمیته های استانی هستم و این اتفاق مهم را به خانواده ی راگبی ایران تبریک عرض نموده و از حمایت های فدراسیون انجمن های ورزشی جناب آقای علیپور که در رقم زدن این مهم انجمن را حمایت کرده، تشکر و قدردانی می نمایم. همچنین در جشن برترین های امسال که در بهمن ماه برگزار می گردد، از جایزه ی اهدایی رونمایی خواهد شد.

همچنین در اجلاس خانم میرهادی ، نایب رئیس بانوان اسبق انجمن، از سمت خود در کمیته ی بانوان آسیا استعفا داده و دو تن از بانوان ایران را نامزد عضویت در کمیته پیشنهاد نمودند. جا دارد از تلاش ارزشمند ایشان در دوره ی عضویت در کمیته ی آسیا و انجمن راگبی تشکر و قدردانی نمایم.

 ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: