کد خبر: ۷۹۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۳۶۶
کریمی در تذکری:
یک نماینده مجلس گفت: بیش از دو ماه و نیم از تصمیم غیرکارشناسی دولت در خصوص انتقال بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران به دستگاه‌های می‌گذرد ولی هنوز هزاران نفر از این افراد به ویژه در وزارت آموزش و پرورش فاقد پوشش بیمه‌ای هستند.
بیمه حداقل کاری است که در حق جانبازان می‌توان انجام داد

به  گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، علی اکبر کریمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به ریاست جمهوری درباره مشکل بیمه تکمیلی جانبازان ، ایثارگران و خانواده‌های آنها گفت: تذکر اول بنده در مورد مشکل بیمه تکمیلی جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها است. بیش از دو ماه و نیم از تصمیم غیرکارشناسی دولت در خصوص انتقال بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران به دستگاه‌های می‌گذرد ولی هنوز هزاران نفر از این افراد به ویژه در وزارت آموزش و پرورش فاقد پوشش بیمه‌ای هستند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار داریم مشکل آنها حل شود چرا که بیمه حداقل کاری است که در حق جانبازان می‌توان انجام داد.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تقاضای تسریع در تکمیل جاده‌های آهنگران به ساروق و کمیجان، جاده فرمهین به کمیجان، قهاوند در کمیجان و جاده اصلی شهرستان خنداب را دارم، این جاده‌ سال‌های زیادی است که تکمیل آن به طور انجامیده است.

عضو کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود:  تکمیل تقاطع غیرهمسطح که ورودی شهر اراک در منطقه سنجان تسریع یابد.

هیچ نماینده و هیچ مسئولی در نظام جمهوری اسلامی حق کوچکترین توهینی به آحاد مردم را ندارد

کریمی در تذکر به هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: هیچ نماینده و هیچ مسئولی در نظام جمهوری اسلامی حق کوچکترین توهینی به آحاد مردم را ندارد و مردمی که ولی نعمت ما هستند و ما به عنوان نماینده ملت هم نیاز جدی داریم که تحت نظارت باشیم و از رفتارهای فراقانونی و خلاف شأن مردم خودداری کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه تصریح کرد: انتظار داریم از هیئت رئیسه که هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان را فعال‌تر شود و نتیجه برخوردهای قانونی در این هیئت به استحضار مردم ایران برسد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
با تشکر و قدر دانی از زحمات شما
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: