کد خبر: ۷۹۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۷
رئیس کل بانک مرکزی در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت کنترل بازار پول و ارز ارائه داد. در این زمینه، پیشنهادهای بانک مرکزی در راستای انضباط و تقویت مؤسسات اعتباری کشور و حفظ و ارتقاء اعتماد عمومی به نظام بانکی و نحوه ساماندهی و مدیریت مؤسساتی که در گذشته با مشکلات منابع روبرو بوده‌اند مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.
تصمیم جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی درباره دارو و درمان/ گزارش اقدامات بانک مرکزی برای کنترل بازار پول و ارز

به گزارش خبرداغ ، شورای عالی هماهنگی اقتصادی به ریاست رئیس جمهور و با شرکت روسای قوای مقننه و قضائیه تشکیل جلسه داد و در آن، گزارش اقدامات بانک مرکزی برای کنترل بازار پول و ارز بررسی شد.

شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و با شرکت روسای قوای مقننه و قضائیه تشکیل جلسه داد.

رئیس کل بانک مرکزی در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در جهت کنترل بازار پول و ارز ارائه داد. در این زمینه، پیشنهادهای بانک مرکزی در راستای انضباط و تقویت مؤسسات اعتباری کشور و حفظ و ارتقاء اعتماد عمومی به نظام بانکی و نحوه ساماندهی و مدیریت مؤسساتی که در گذشته با مشکلات منابع روبرو بوده‌اند مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین نسبت به تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تأمین نیاز صنعت دارو و بخش بهداشت و درمان کشور تصمیم‌گیری لازم به عمل آمد.


ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: