کد خبر: ۷۹۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۳۲۶
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا از تصادف مرگبار میان یک خودرو سواری پراید و کامیون خبر داد و گفت: درپی این حادثه چهار تن از سرنشینان جان خود را از دست داده اند و یک نفر نیز مصدوم شده است.
تصادف پراید با کامیون ۴ قربانی گرفت

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا از تصادف مرگبار میان یک خودرو سواری پراید و کامیون خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره توضیح داد: ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی پراید و کامیون به علت انحراف به چپ و سبقت غیر مجاز سواری پراید تصادف کردند و در پی این تصادف بلافاصله کارشناسان پلیس راهور و نیروهای امدادی به محل حادثه واقع در زابل-نهبندان دو راهی دشتک اعزام شدند.

وی ادامه داد: عوامل امدادی با حضور در محل حادثه وضعیت جسمی سرنشینان خودروی سواری و کامیون را بررسی کردند که متاسفانه این بررسی‌ها نشان داد چهار تن از سرنشینان جان خود را از دست داده اند و یک نفر نیز مصدوم شده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه مصدوم این حادثه توسط عوامل امدادی برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شد، گفت: همزمان عوامل پلیس راه و دیگر امدادگران اقدام به بازگشایی مسیر کرده و خودروهای تصادفی را به حاشیه امن منتقل کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: