کد خبر: ۷۹۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۲۴۲
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: اقدام غیراخلاقی نماینده سراوان در گمرک ایران مصداق منکر بود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان: اقدام غیراخلاقی نماینده سراوان مصداق منکر بود/ هر نماینده ای باید مطالبات به حق مردم منطقه خود را پیگیری کند

به گزارش خبرداغ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: اقدام غیراخلاقی نماینده سراوان در گمرک ایران مصداق منکر بود.

محسن اکبری اظهار داشت: در هفته گذشته یک بداخلاقی از سوی نماینده مردم شریف سراوان در مجلس در محل گمرگ ایران به وقوع پیوست که با ادبیات و فرهنگ غنی مردم مرزدار سیستان و بلوچستان کاملا منافات داشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ایمان قوی، اخلاق، صبر، ولایت مداری و مرزداری از جمله ویژگی های بارز مردم نجیب سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: قطعا اقدام غیراخلاقی نماینده سراوان مصداق منکر بود.

وی با اشاره به اینکه اقدام این فرد به هیچ عنوان نماد مردم استان سیستان و بلوچستان نیست، ادامه داد: در موضوع گمرگ ایران به نظر ما یک منکر آشکار و بد اخلاقی انجام شده است زیرا استفاده از این ادبیات برای هیچ فردی مناسب نیست.

اکبری گفت: امیدواریم این نماینده عزیز هم همچون دیگر نمایندگان استان معرف شخصیت واقعی مردم نجیب و شریف سیستان و بلوچستان باشد.

وی با تاکید بر لزوم بررسی دقیق اتفاق گمرک ایران افزود: فیلمی که در فضای مجازی از این اتفاق منتشر شد نشان می دهد که نوع هماهنگی انجام شده ضعیف بوده و باید از قبل هماهنگی های لازم صورت می گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ادامه داد: ادبیات و رفتاری که از سوی نماینده سراوان ظهور کرد از نظر دید امر به معروف و نهی از منکر به هیچ عنوان زیبنده یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیست.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان نماد وحدت و انسجام ملی در کشور است، بیان داشت: اگر آن برادر عزیز به عنوان نماینده برای پیگیری مطالبات مردم و حقوق آن ها به گمرگ مراجعه کرده کار بسیار پسندیده ای است.

اکبری تصریح کرد: هر نماینده ای باید مطالبات به حق مردم منطقه خود را پیگیری کند اما منحرف کردن مطالبات به حق مردم از امر به معروف به دور است و به یک حرکت منکر بیشتر نزدیک است.

وی افزود: همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «مجلس عصاره فضائل ملت است» از همین رو نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی باید الگوی رفتاری برای مردم باشند نه اینکه با گفتار و رفتار بهانه به دست بدخواهان انقلاب بدهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمنان همواره وضعیت سیستان و بلوچستان را با دقت رصد می کنند و در تلاش هستند تا چهره این استان را خدشه دار کند از همین رو ما با وحدت و دقت در رفتار خود نباید این اجازه را به دشمنان بدهیم.

منبع:شفاف نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: