کد خبر: ۷۹۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۳۰۰
حدود یکصد نفر از کارگران کارخانه سیمان مسجد سلیمان روز شنبه به دلیل آنچه که پرداخت نشدن حقوق و حق بیمه خود اعلام شد در مقابل این کارخانه تجمع کردند.
تجمع کارگران یک کارخانه دیگر در خوزستانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: حدود یکصد نفر از کارگران کارخانه سیمان مسجد سلیمان روز شنبه به دلیل آنچه که پرداخت نشدن حقوق و حق بیمه خود اعلام شد در مقابل این کارخانه تجمع کردند.

یکی از کارگران گفت: دلیل تجمع کارگران این کارخانه نداشتن امنیت شغلی، پرداخت نشدن پنج ماه حقوق و همچنین پرداخت نشدن 2 ماه حق بیمه است.

به او گفته در این کارخانه 500 کارگر مشغول به کارهستند و سالانه سه هزار تن تولید سیمان در این شرکت انجام می شود.

مدیر کارخانه سیمان مسجد سلیمان هم بیان کرد: کارگران این کارخانه هیچگونه معوقه ای ندارند و صحبت های کارگران را تایید نمی کنم.

بنابراین گزارش پارسال نیز کارگران این کارخانه به دلیل پرداخت نشدن حقوق و معوقات خود چند بار اقدام به تجمع و اعتراض کردند.

کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان در سال 79 فعالیت خود را آغاز کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: