کد خبر: ۷۹۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۴
هواشناسی استان البرز برای بسیاری از شهرستان‌های استان یخبندان شبانگاهی پیش‌بینی کرد و از یخبندان محور برف‌گیر چالوس و منطقه دیزین خبر داد.پی آمد استقرار این جو آسمانی ابری تا نیمه‌ابری، یخبندان، در ارتفاعات مه آلودگی، به‌تدریج کاهش ابر و افزایش آلاینده‌ها در شهرهای بزرگ استان است.
وقوع یخبندان شبانگاهی در البرز/ جاده چالوس یخ می‌زند

هواشناسی استان البرز برای بسیاری از شهرستان‌های استان یخبندان شبانگاهی پیش‌بینی کرد و از یخبندان محور برف‌گیر چالوس و منطقه دیزین خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، هواشناسی استان البرز با اعلام وضعیت جوی استان، اعلام کرد که تحلیل الگوهای پیش‌یابی هواشناسی از خروج سامانه بارشی از منطقه البرز مرکزی و استقرار جوی پایدار در منطقه حکایت دارد.

پی آمد استقرار این جو آسمانی ابری تا نیمه‌ابری، یخبندان، در ارتفاعات مه آلودگی، به‌تدریج کاهش ابر و افزایش آلاینده‌ها در شهرهای بزرگ استان است.

هواشناسی استان البرز در ادامه با توجه به خروج سامانه بارشی از منطقه البرز مرکزی برای محور برف‌گیر چالوس و منطقه دیزین یخبندان شبانگاهی را پیش‌بینی کرد.

گفتنی است برای بسیاری از شهرستان‌های استان یخبندان شبانگاهی پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین برای محور کرج - چالوس نیز یخبندان فراگیر اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: