کد خبر: ۷۹۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۳
کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به رفتار ناشایست درازهی نماینده سراوان در توییتر خود نوشت: در پی رفتار برخی از نمایندگان این سوال مطرح شد که چرا شورای نگهبان اقدامی انجام نمی دهد و یا اینکه چرا در بررسی صلاحیت ها به گونه ای عمل نکرده که این نتایج به بار نیاید. باید اذعان نمود نظارت حداقلی شورا از عهده این مهم بر نمی آید. مجلس کارآمد، نیازمند ساز و کار شایسته گزینی است.

سخنگوی شورای نگهبان به حواشی رفتار ناشایست نماینده سراوان با مامور گمرک واکنش نشان داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به رفتار ناشایست درازهی نماینده سراوان در توییتر خود نوشت: در پی رفتار برخی از نمایندگان این سوال مطرح شد که چرا شورای نگهبان اقدامی انجام نمی دهد و یا اینکه چرا در بررسی صلاحیت ها به گونه ای عمل نکرده که این نتایج به بار نیاید. باید اذعان نمود نظارت حداقلی شورا از عهده این مهم بر نمی آید. مجلس کارآمد، نیازمند ساز و کار شایسته گزینی است.

واکنش کدخدایی به حواشی رفتار ناشایست نماینده سراوان با مامور گمرک: مجلس کارآمد، نیازمند شایسته گزینی است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: