کد خبر: ۷۹۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۰
امیر کیومرث حیدری:
فرمانئه نیروی زمینی ارتش گفت:‌ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید یک نیروی عالم و پاسخگو به نیازهای عملیاتی روز باشد که این مهم با تکیه بر علم و دانش محقق می‌شود.
یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تولید داخلی بر پایه دانش بومی است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر کیومرث حیدری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوانیروز و شرکت‌ها دانش بنیان، گفت: بنابر فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اتکا بر علم و دانش بومی، هوانیروز همچون دیگر زیر مجموعه‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مکلف به همکاری با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه طی چهل سال گذشته نهال انقلاب به یک درخت تنومند تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: از برکات و دستاوردهای درخت تنومند انقلاب اسلامی می‌توان به فعالیت‌های هوانیروز و زیرمجموعه‌های نیروی زمینی ارتش برپایه علم و دانش بومی اشاره کرد.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید یک نیروی عالم و پاسخگو به نیازهای عملیاتی روز باشد که این مهم با تکیه بر علم و دانش محقق می‌شود.

امیر حیدری با اشاره به نزدیکی به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تولید داخلی بر پایه نیروی کار و علم و دانش بومی است که این موضوع در سایه اصل ارتباط علمی با دانشگاه ها در تمام مجموعه های نیروی زمینی ارتش به دست آمده و همچنان این مهم پیگیری خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: