کد خبر: ۷۹۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۲۳۳
شهردار تهران با اشاره به بارش‌های مناسب باران در پاییز امسال گفت: با وحدت و همدلی و شناسایی نقاط آبگیر هیچ گونه حادثه آبگرفتگی در پایتخت نداشتیم.
پیروز حناچی: پاییز امسال حادثه آبگرفتگی در پایتخت نداشتیم/ در حال حاضر آمادگی خوبی در مدیریت شهری تهران وجود دارد

شهردار تهران با اشاره به بارش‌های مناسب باران در پاییز امسال گفت: با وحدت و همدلی و شناسایی نقاط آبگیر هیچ گونه حادثه آبگرفتگی در پایتخت نداشتیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا؛ پیروز حناچی روز پنج شنبه در همایش طرح امدادی و خدماتی زمستانی تهران بزرگ در بوستان ولایت، اظهار داشت: با شناسایی نقاط حادثه خیز و با آمادگی کامل توانستیم در پاییز امسال که با بارش نسبتا خوب باران مواجه شدیم هیچ گونه حادثه آبگرفتگی به شهرداری پایتخت گزارش نشد.
وی ادامه داد: پس از ۵۰ سال در زمستان گذشته شاهد بارش برف سنگینی در کشور بودیم که با بسیج کردن امکانات لازم توانستیم به مردم خدمات رسانی کنیم.
شهردار تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمادگی خوبی در مدیریت شهری تهران وجود دارد و با بسیج امکانات لازم تلاش می‌کنیم زمستان امسال خدمات مناسبی به شهروندان تهرانی ارایه کنیم.
به گزارش ایرنا، ۳۰ هزار نیرو با بیش از ۱۰ هزار خودرو و امکانات ویژه از پلیس، شهرداری، اورژانس، امداد و نجات و سازمان راهداری استان تهران و پایتخت آماده خدمت‌رسانی به مردم در طرح زمستانی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: