کد خبر: ۷۹۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۲۰۸
بازیکنان تیم ملی، دوشنبه سوم دی ماه و از ساعت ۱۷ به وقت دوحه (۱۶:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه الدحیل به مصاف فلسطین خواهند رفت.همچنین شاگردان کارلوس کی‌روش دوشنبه ۱۰ دی ماه و در ورزشگاه خلیفه ساعت ۲۰ به وقت محلی و ۱۹:۳۰ به وقت تهران با قطر دیدار خواهند کرد.
زمان دیدار تیم ملی فوتبال با فلسطین و قطر مشخص شد

تاریخ برگزاری دیدارهای تیم ملی برابر فلسطین و قطر اعلام شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر در اردوی قطر حضور دارد دو دیدار برابر فلسطین و قطر برگزار خواهد کرد. زمان و مکان این دیدارها، به شرح زیر اعلام شده است:

بازیکنان تیم ملی، دوشنبه سوم دی ماه و از ساعت ۱۷ به وقت دوحه (۱۶:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه الدحیل به مصاف فلسطین خواهند رفت.

همچنین شاگردان کارلوس کی‌روش دوشنبه ۱۰ دی ماه و در ورزشگاه خلیفه ساعت ۲۰ به وقت محلی و ۱۹:۳۰ به وقت تهران با قطر دیدار خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: