کد خبر: ۷۹۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹
تعداد بازدید: ۴۸۱
توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، از کنار گذاشته شدن آدرین رابیو از فهرست این تیم خبر داد.
توماس توخل و یک خبر خوب برای بارسلونا
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، از کنار گذاشته شدن آدرین رابیو از فهرست این تیم خبر داد.

 قرارداد هافبک 25 ساله و فرانسوی پاری سن ژرمن در پایان فصل به پایان خواهد رسید و تمایل فراوان بارسلونا به جذب آدرین رابیو و اختلافاتی که بین او و سران باشگاه پاری سن ژرمن ایجاد شده در نهایت باعث شد مدیریت این باشگاه متمول فرانسوی تصمیم به کنار گذاشتن رابیو بگیرند و این خبر تقریبا به منزله قطعیت انتقال رابیو به نوکمپ است.


توماس توخل گفت: "باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفته دیگر آدرین رابیو در لیست بازیکنان جایی نداشته باشد و من نیز سعی می کنم این تصمیم را درک کرده و به آن احترام بگذارم.

در گذشته بارها گفته ام که عاشق سبک بازی آدرین رابیو هستم این شرایط برای مدتی طولانی است که اینگونه پیش رفته و حالا به اینجا کشیده شده است. حالا نیز باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفته رابیو را کنار بگذارد و من نیز مجبور به پذیرش آن هستم."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: