کد خبر: ۷۹۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۱۱۰۸
بشار رسن گفت: پایان فصل به پیشنهادات فکر می‌کنم، به هواداران پرسپولیس قول هت‌تریک قهرمانی می‌دهیم.
قول جالب ستاره جذاب خارجی به هواداران پرسپولیس؛ خبر خوش برای برانکوبه گزارش خبرداغ ، با نزدیک شدن به پایان قرارداد دو ساله بشار رسن با پرسپولیس اکنون نگرانی هواداران این تیم بابت جدایی این هافبک عراقی جوان افزایش یافته است.

 

بشار رسن هافبک جوان پرسپولیس تنها نیم فصل از قراردادش با سرخپوشان باقی مانده و این در حالی است که با توجه به پیشنهاداتی که در اختیار دارد، همه چیز را به پایان فصل موکول کرده است. او در گفتگویی در خصوص آخرین شرایط خود و روزهایی که در پرسپولیس پشت سر گذاشته گفته:

بشار رسن درباره قراردادش با سرخپوشان گفت:

من تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و بعد از آن به پیشنهادات فکر می‌کنم. در حال حاضر در بهترین شرایط هستم و خوشحالم که مردم و هواداران مرا دوست دارند و جایگاه خوبی در پرسپولیس دارم. باید بگویم پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا و بهترین تیم ایران است.

 

بشار رسن در ادامه با اشاره به شرایط مالی‌اش در پرسپولیس گفت:

هیچ مشکل مالی با پرسپولیس ندارم. تیم صدرنشین است و قراردادم را هم به موقع گرفتم. برای من بیشتر از هر چیزی مهم این است که در کنار مربی بسیار حرفه ای به نام برانکو کار می‌کنم و او فوتبالم را با تغییرات بزرگی مواجه کرد. بابت اینکه او مربی‌ام است واقعا خوشحالم و چیزهایی زیادی از او یاد گرفتم و صادقانه باید بگویم او مرا از یک بازیکن عادی به یک حرفه‌ای تبدیل کرد و برای همین می‌گویم در اوج شرایط آمادگی قرار دارم و مطمئنا به دنبال جبران این لطف او خواهم بود.

 

بشار رسن درباره امیدواری‌اش برای تکرار قهرمانی با این تیم گفت:

با توجه به شرایطی که می‌بینم به خوبی می‌توانیم این وعده را به هواداران بدهم که در قهرمانی هت تریک کنیم. نیم فصل بازیکنان خوب و کاملا حرفه‌ای مثل ترابی، رفیعی، شیری، شریفی به ما اضافه می‌شوند و قطعا با حمایت هواداران می‌توانیم به این خواسته یعنی قهرمانی سوم و پیاپی در لیگ برسیم و در آسیا نیز موفق باشیم.

 

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس در پایان خطاب به هواداران این تیم گفت:

واقعا از آنها بابت لطف‌شان ممنونم و روزهای خوبی را در کنارشان پشت سر می‌گذارم. به هواداران قول می‌دهم این فصل در کنارشان هستم و با تمام وجود برای آن چیزی که مدنظرمان یعنی قهرمانی در آسیاست تلاش می کنم. پیشنهادات خیلی زیادی با توجه به نمایش خوبی که پرسپولیس در آسیا داشت از کشورهای مختلف به دستم رسیده و اما تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و با تمام توانم در خدمت تیم و برانکو خواهم بود تا به اهداف و خوشحالی هواداران برسیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: