کد خبر: ۷۹۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۵
سفارت ایران در کابل؛
سفارت ایران در کابل بیانیه‌‌ای را در مورد ضرب و شتم اتباع افغانستانی صادر کرده و اعلام داشت تا حصول نتیجه این موضوع پیگیری می‌شود.
تحقیقات در موضوع ضرب و شتم اتباع افغانستانی تا حصول به نتیجه ادامه دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این بیانیه آمده است: رفتار غیرانسانی ضرب و شتم تعدادی از شهروندان افغانستانی عمیقا قابل سرزنش است. نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، بلافاصله این موضوع را تحت بررسی قرار داده و انجام چنین اقدامی از ناحیه اعضای وابسته به خود را قویا تکذیب نموده است.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل، ضمن تقبیح شدید این رفتار ناشایست و با تاکید بر حسن روابط و مناسبات مردم دو کشور که ریشه در فرهنگ و تاریخ مشترک داشته، همچنین با یادآوری روابط رو به رشد دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان، اطمینان می‌دهد همانگونه که نیروی انتظامی ایران وعده داده، تحقیقات در این زمینه تا حصول نتیجه ادامه یافته و به اطلاع همگان خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: