کد خبر: ۷۹۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۰
سازمان برنامه و بودجه کشور در رابطه با گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد پنج ماهه هدفمندی یارانه ها و آسیب شناسی آیین نامه اجرایی آن، توضیحاتی ارائه کرد.
توضیح درباره عملکرد ۵ ماهه هدفمندی یارانه‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: سازمان برنامه و بودجه کشور در رابطه با گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد پنج ماهه هدفمندی یارانه ها و آسیب شناسی آیین نامه اجرایی آن، توضیحاتی ارائه کرد.

سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد پنج ماهه هدفمندی یارانه‌ها و آسیب شناسی آیین نامه اجرایی آن، اعلام کرد:

اولا، این سازمان ملزم به رعایت موازین قانونی در کلیه امور از جمله وصول و پرداخت منابع پیش بینی شده در مقرارت مربوط به یارانه ها بوده و در این خصوص احکام پیش بینی شده در آئین نامه اجرایی تبصره (۱۴) قانون بودجه سال جاری ملاک پرداختهای مختلف در حوزه یارانه‌ها بوده و خواهد بود.

ثانیا، براساس قانون و آئین نامه اجرایی ذی‌ربط میزان منابع پیش بینی شده در کل سال ۱۳۹۷ معادل ۹۸۸,۳۴۰ میلیارد ریال و در شش ماه اول میزان وصولی معادل ۳۸۲,۷۸۲ میلیارد ریال و پرداخت‌های انجام شده بابت واریزی به حساب‌های شرکتهای مرتبط با منابع وصولی (براساس قانون) معادل ۱۲۴,۱۰۶ میلیارد ریال و جمع کل پرداخت‌های مربوط به یاران نقدی و غیر نقدی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، بهداشت و سلامت، یارانه نان و خرید تضمینی گندم و حمایت از تولید جمعا معادل ۲۵۸,۰۸۵ میلیارد ریال می باشد.

بنا به مراتب ملاحظه خواهید نمود این سازمان وفق تکالیف قانونی و با رعایت الزامات ومقررات ذیرربط ودر سقف منابع در اختیار خود اقدام نموده و هیچ گونه انحرافی نداشته است. ضمنا سقف پرداخت‌ها برای کل سال به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و با عنایت به ماهیت و طبع منابع درآمدی بررسی و استنتاج در ۵ ماه اول سال هیچ گونه محمل قانونی ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: