کد خبر: ۷۹۵۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۴۲
پژمان فر در تذکری:
نماینده مردم مشهد گفت: دولت می‌تواند از پرداخت یارانه به افراد متمول جلوگیری کند اما با نگاهی که دولت به بخشداران و استانداران دارد، به نظر می‌رسد که نگاه دولت انتخاباتی است.
مقام معظم رهبری به موضوع برداشت دولت از صندوق توسعه ملی ورود کنند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت نقش صندوق توسعه ملی را به دست فراموشی سپرده است زیرا امروز برای ولنگاری در هزینه‌ها و هزینه‌های جاری از منابع صندوق توسعه ملی برداشت می‌کند که باید مقام معظم رهبری به این موضوع ورود کنند تا از وضعیت نابسامان جلوگیری شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس مصوب کرده تا از پرداخت یارانه به افراد متمول جلوگیری شود، بیان کرد: دولت می‌تواند از پرداخت یارانه به افراد متمول جلوگیری کند اما با نگاهی که دولت به بخشداران و استانداران دارد، به نظر می‌رسد که نگاه دولت انتخاباتی است.

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: در زمان بررسی بودجه این نظرات خود را اعمال کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: