کد خبر: ۷۹۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۶۳۰
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس قطعا در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده می‌شود.
نیم‌فصل دوم پرسپولیسی فوق‌العاده را خواهیم دید/ طارمی به پرسپولیس کمک می‌کندبه گزارش خبرداغ ، حمید درخشان در خصوص دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در آخرین هفته نیم‌فصل اول، اظهار داشت: بازی خوبی بود و پرسپولیس هرچه در توان داشت در آخرین بازی قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالی، انجام داد. این کار پرسپولیس ارزش دارد که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد.


وی در مورد شرایط پرسپولیس در نیم‌فصل دوم خاطرنشان کرد: پرسپولیس قطعا در نیم‌فصل دوم فوق‌العاده می‌شود. همین الان با اینکه ما هیچ بازیکنی روز نیمکت نداریم، ولی بازهم نتیجه می‌گیریم و وقتی بازیکنان جدید بیایند بعد از آداپته شدن با تیم می‌توانیم تیمی عالی را در نیم‌فصل دوم ببینیم.


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد برگشتن طارمی به پرسپولیس گفت: طارمی بازیکن خوبی است و آمدنش به پرسپولیس کمک می‌کند، اما این نظر برانکو است که او را جذب کند یا خیر.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: